Jeszcze chwila...

Dlaczego warto zatrudnić Konsultanta Ślubnego

Dlaczego warto zatrudnić Konsultanta Ślubnego

13 lipca 2018 by Magdalena1
rozowy_stol_weselny.jpg

Chcesz dowiedzieć się jakie korzyści płyną ze współpracy z profesjonalnym organizatorem? W tym artykule znajdziesz sześć powodów, dlaczego warto zatrudnić Konsultanta ślubnego. 

 

  1. Wiedza ekspercka

Bądź co bądź, Konsultant Ślubny to ekspert w swojej branży. Bazuje na swoim doświadczeniu i wiedzy, którą zdobywał przez długi okres czasu. Para Młoda zazwyczaj pierwszy raz staje przed zadaniem organizacji tak wielkiego i złożonego przedsięwzięcia. Konsultant Ślubny robi to zawodowo każdego dnia.

  1. Komfort psychiczny

Bezstresowe przygotowania do ślubu?  Brzmi niemożliwie?

A jednak, z Konsultantem Ślubnym u boku każde zadanie organizacyjne staje się przyjemnością. Głównym celem współpracy jest odciążenie Młodej Pary, nie tylko z natłoku obowiązków weselnych, ale również odciążenie psychiczne. Zapewnienie luksusu jakim jest spokój ducha. Konsultant Ślubny weźmie na siebie trud planowania, przygotowań, realizacji oraz koordynacji uroczystości.

  1. Rzeczywisty budżet

Ekspercka wiedza i doświadczenie Konsultanta Ślubne pozwala również oszacować rzeczywisty budżet. Nie ma nic tak przytłaczającego jak sytuacja kiedy nasz budżet “nie spina się”. Konsultant Ślubny zna realia panujące na rynku ślubnym, co pozwala mu z większą dokładnością oszacować koszta. Wie na czym można i na czym warto oszczędzać.

  1. Spójna koncepcja

To z pozoru może zdawać się prosta rzecz, przecież każdy wie jak ma wyglądać jego wesele. A przynajmniej, zazwyczaj ma już jakieś wyobrażenie. Ale czy na pewno wszystkie elementy zestawione w całość będą tworzyć oczekiwany efekt? Niestety, bardzo często okazuje się, że wizja Pary Młodej ma wiele niespójności i nieprzemyślanych elementów. Konsultant Ślubny wie jak zebrać wszystkie elementy w zgrabną całość, a przy tym spełnić marzenia Młodej Pary. Pomaga również zbudować koncepcje wesela parom, które nie mają żadnej wizji swego wesela.

  1. Koordynacja i panowanie nad wszystkim

Każdy z nas posiada mniejsze lub większe umiejętności organizacyjne. Lepiej czy gorzej potrafimy zorganizować przyjęcie. Jednak jest jedna kwestia, której niestety sami nie wykonamy na własnym weselu. Koordynacja. Ale co to właściwie jest? Jest to czuwanie nad przebiegiem uroczystości. Tak aby każdy element z osobna idealnie współgrał z pozostałymi. Jest to m.in. ratowanie nagłych sytuacji, jak również zapobieganie kryzysom czy nadzorowanie pracy podwykonawców. Wesele jest dla Was i Waszych gości celebracją, cieszcie się, bawcie, świętujcie, a trudności zostawcie dla swego Konsultanta Ślubnego, on zawsze będzie w pogotowiu.

  1. Najlepsi z najlepszych

Konsultant Ślubny zna solidnych, godnych zaufania podwykonawców, potrafi z nimi negocjować ceny oraz warunki umowy. Wie jak powinna wyglądać umowa, zabezpieczająca także Parę Młodą. Wie również przed czym należy się zabezpieczyć oraz co wymaga dopilnowania tuż przed uroczystością. Zatrudniając Konsultanta Ślubnego uniknięcie przykrych niespodzianek. Zobacz w czym możemy Ci pomóc.

 

Powiedz TAK Konsultantowi Ślubnemu 😉

 

Magdalena


Komentarz

Zostaw odpowiedź

Your email address will not be published. Required fields are marked *


×

Zostań z nami. Polub nasz fanpage.